معرفی سایت

معرفی سایت های فروشگاهی تعمیرات و خدماتی

معرفی سایت

معرفی سایت های فروشگاهی تعمیرات و خدماتی

  • ۰
  • ۰

اهمیت چلنیوم:
کلمه دوران کودکی از ترکیب دو کلمه کانال + الومینیوم به معنای کانالالالومینیوم در کشور ما حفظ شده و در زبان انگلیسی استفاده می شود. Means به معنای کانال یا شی مانند حروف فارسی تو لاتین یا اشکال دیگر تو بعد از چسباندن نوار لبه به کناره ها تو شکل دارند.

تاریخچه چلنیوم:
با استفاده از metal فلزی و روش جدید فروod می توان محصول جدیدی را به صورت ورق هایی با سطحod اختراع و تولید کرد به گونه ای که از نظر ظاهری شبیه steel فولادی باشد. این محصول در ابتدا با نام دوران کودکی (چلنیوم) کانال در زبان شناخته شد, اما کاهش یافته است از سال م میلادی نام کانال به الوراپید تغییر یافت.

امکانات:

چلنیوم (چلنیوم) یکی از انواع حروف برجسته است که چند سالی از ورود y به بازار نمی گذرد و امروزه یکی از زیباترین و پرکاربردترین انواع نقاشی است که به دلیل زیبایی و تنوع رنگ و اندازه y از پیچیدگی بیشتری نسبت به سایر حروف برجسته برخوردار است . این نوع پانل ها در رنگ ها و اندازه های مختلف وجود دارند که می توانند روشن شوند.

این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر نور-گرما و سرما-مقاومت می کند و تغییر شکل نمی دهد و لکه نمی زند و از نظر زیبایی جلوه خاصی به تخته ها می بخشد. یکی دیگر از مزایای لبه چلنیوم لبه نوار اسفنجی یدن داستر است که تولید کننده خوب فکر شده و مورد توجه y است که از ورود گرد و غبار و یودل به حروف جلوگیری می کند.

لبه چلنیوم دارای یک پوشش محافظ نایلونی است که تا زمانی که حروف ساخته و نصب نشوند روی قسمت براق باقی می ماند تا از خراش روی چلنیوم جلوگیری شود و در پایان کار به راحتی توسط نصب کننده از بین برود. لازم به ذکر است که این لایه محافظ باید پس از نصب برداشته شود وگرنه پس از چند روز قرار گرفتن در معرض نور دیگرod از چلنیوم جدا نمی شود.

چلنیوم در اندازه ها-و سانتی متر زنتیمتر با رنگ های جیوه ای (نقره ای) - اینه (طلایی) و مشکی در بازار موجود است.

تفاوت بین جنسیت چینی و اصلی:

متاسفانه, تفاوت معنی داری بین جنس چینی و اصلی وجود دارد.

لبه چلنیوم اصلی ضخیم است و حروف تولید شده پس از تولید استحکام خوبی دارند-به ویژه حروف درشت و بزرگ-به همین دلیل نقاشان باتجربه مراقب هستند از لبه های اصلی برای ساخت حروف بزرگ استفاده کنند.

رنگ لبه های چلنیوم, مهم ترین در برابر نور خورشید و تغییرات اقلیمی در طول سال ها, ثابت خواهد بود و تغییر رنگ, همیشه براق نیست; با این حال, لبه های چینی نازک هستند, در بعضی از مارک ها به قدری نازک است, به حدی که کوچکترین حالت تغییر چاپ را می توان گریم یا سوراخ کرد, در ازای سازنده, حروف برای کار با ان کاملا ساده است, و از لبه ها برای ایجاد حروف کوچک می توان استفاده کرد.

همچنین نوعی چلنیوم به نام حروف مکس (od) در بازار موجود است که با سایر لبه های تعبیه شده بر روی لبه محصول در کنار سطح حروف این قسمت حدود ۱ سانتی متر فضا و زیبایی خاصی برای حروف مکس دارد.

مواد بشقاب:
چلنیوم نوعیod است که در برابر تاثیرات محیطی جوی بسیار مقاوم است و به راحتی رنگ خود را در برابرod یا باران از دست نمی دهد. حروف چلنیوم از پلکسی گلاس تایوان ساخته شده است که در رنگ های متنوعی موجود است و با توجه به نیاز مشتری در حروف چلنیوم استفاده می شود. برای اینکه نصب این پانل ها به صورت منظم و شیک انجام شود از زیره ای به عنوان مثال از صفحاتod استفاده می شود که روی لامپ ها نیز نصب می شود که برای روشنایی پانل ها استفاده می شود .

رنگ و اندازه:

رنگ و اندازه لبه چلنیوم با توجه به برندهای مختلفی که وجود دارد متفاوت است اما مهمترین و معروفترین لبه چلنیوم با برند ارگلراپید (ال پوتر) در ۱۰ رنگ و در اندازههای معروف به زنتیمتر ۱۰ سانت و ۱۰ سانت موجود است. پرکاربردترین رنگها در کشور ما فولاد (نقره ای) - سیاه و طلایی است و بزرگترین اندازه لبه چلنیوم مورد استفاده ۱ سنت و درصد بسیار کمی ۱۰ سانتی متر است.

انواع دیگری از چلنیوم با مارک های دیگر وجود دارد که هر کدام مزیت خاص خود را دارند. به عنوان مثال از حروف چلنیوم با قطرهای کوچک (حروف ریز) نیز به دلیل دشواری در ساخت لبه ۳ سانتی متر استفاده می شود.

نورپردازی پانل:
لامپ هایod وod در حروف چلنیوم استفاده می شود. ل به دلیل فراوانی نور و ضدod مناسب تر ازod است. یکی از مهمترین قسمتهای پنل نور است که هنگام روشنایی باید بیشتر مراقب باشید. مصرف برق کم, نور پخش, کاهنده, کمتر, به راحتی نصب و... مزایای استفاده از لامپ, اس ام دی, در مقایسه با گوش و حلق و چراغ هستند. منبع تغذیه مورد استفاده این لامپ ها ترانسفورماتور 12 ولت است.

  • ۰۱/۱۱/۰۲
  • معرفی وبسایت تولید محتوا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی